dimarts, 6 de novembre del 2012

El Rastre Digital

Es pot dir que actualment, les xarxes socials son una part necessària per als adolescents, i cada vegada més per als adults, ya que es van adaptant a aquestes tecnologíes.

Avui en día la gent jove pasa molt de temps xatejant, parlant amb els amics, etc... però tot aço pot tenir conseqüències si no es va amb compte a les xarxes socials. Durant els últims anys s'han produït molts abusos i xatantges en les reds socials a menors i tambe a adolescents en ja dos dits de front. Encara que no em senta molt identificat en aquest tema si que hi conec gent que ha passat per aquesta situació, i és un verdader malson.

Si jo em trobara en aquesta situació el primer que faria seria comunicar-ho a els meus pares i després aniria a la policía, per a que s'encarregaren els professionals.
Quan em demanen informació a l'hora de registrar-me en una pàgina web, ya siga per a classe o en casa, si per exemple em demanen el telèfon mòbi, m'invente ún; si es el correu electrònic sols en done quan estic completament segur de que no hi ha ningún risc de que hi pase res; i si per exemple vuic comprar alguna cosa per internet, procuraría que el lloc on ho compre també siga totalment segur.

En resum, actualment les xarxes socials són cada dia més perilloses i hi han més "intrusos", per dir-ho d'alguna forma, que busquen gent inocent, a la qual demanar-li informació i després fer xantatge, de forma que, a mesura que anem enterant-nos d'aquestos successos, més atents haurem d'estar i més cautelosos haurem de ser.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada